ما همه پیروان انیمه ایمبر سر داستان ها و مانگا ها حمله می بریمچون ما یه اوتاکوییمزنده باد اوتاکو ها ❤انجمن اوتاکو ها ❤بله دوستان این شعار وب ماست و اینکه ما اینجا انجمن اوتاکو داریم همه ی اوتاکو ها اینجا مطالب خوبی پیدا می کنندراستی دوستان شعار ساخت خودمه کپی ممنوع توی وب های دیگه ببینیم برخورد میشه کدومش؟...ما را در سایت کدومش؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157
این خوبه برای هدر به نظرتبازم هستاینم خوبهاینم دوست دارمیکیشون بگو میخوام نظرتو بدونمیکی رو هم برای ولکام انتخاب کن لطفابالابر رو هم انتخاب کردم کدومش؟...ما را در سایت کدومش؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 205